Inbjudan till MEKOs kapitalmarknadsdag den 21 mars 2023

28 februari 2023 09:30

MEKO har nöjet att bjuda in investerare, analytiker och media till en kapitalmarknadsdag tisdagen den 21 mars 2023 i Stockholm. Under dagen kommer företagsledningen att ge en uppdatering om bolagets position, strategi, operativa utförande och tillväxtmöjligheter.

”MEKO är den tydliga branschledaren på den oberoende fordonseftermarknaden i norra Europa och vi växer kontinuerligt. Vår solida affärsmodell bygger på det tidlösa behovet av mobilitet, oavsett vilken teknik som finns i fordonen. Detta gör oss mycket väl positionerade för att utnyttja möjligheter i takt med att den gröna omvandlingen fortsätter. På vår kapitalmarknadsdag den 21 mars kommer vi att gå in mer i detalj på hur vi både stärker vår befintliga position och samtidigt investerar för framtidens mobilitet”, säger Pehr Oscarson, VD och koncernchef för MEKO.

Evenemanget äger rum på Epicenter, Mäster Samuelsgatan 36 i Stockholm, tisdagen den 21 mars mellan klockan 09.30 och 12.00. Dörrarna öppnas klockan 09.00.

För att delta på kapitalmarknadsdagen, registrera dig via mejl till Fredrik Sätterström IRO, fredrik.satterstrom@meko.com.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Pehr Oscarson, VD och koncernchef, MEKO
Telefon: +46 (0)8 464 00 20